poniedziałek, 25 lutego 2013

Wielkanoc

Witam wszystkich czytelników ;))

Zapowiada się pracowity tydzień dla mnie. Chciałam Wam pokazać co zrobiłam  w ciągu ostatnich kilku tygodni. Na początku pisanki, karczochy na jajkach styropianowych  o wielkości 6cm.




Kolejne zające, jest nimi duże zainteresowanie bo u mnie to nowość. Mam jeszcze zrobione 3 szt, ale jeszcze bez uszu i nosków. To pewnie nie koniec produkcji zajączków, ale narazie skończyła mi się tasiemka brązowa. 


Duży kurczak na jajku 10cm. Do tej pory zrobiłam jednego, ale powstanie niebawem jeszcze towarzystwo dla niego ;))


Małe kurczaki na jajkach 6cm. Wylądują w koszykach, które mam już uplecione, jeszcze muszę je pomalować. To mój plan na dziś, więc zabieram się do pracy ;)


Dziękuję wszystkim którzy tu zaglądają i zostawiają miłe komentarze. Już niedługo minie 2 miesiące jak piszę tu i stuknie 3 tys. wejść.

6 komentarzy:

  1. wszystko co robisz jest śliczne, jajeczka i kurczaczki są bardzo oryginalne ale najbardziej podobają mi się zajączki. Takie słodziaki z nich zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zające są naprawdę rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W zającach się zakochałam!!!Pozostałym też oczywiście nic nie brakuje,są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeszłam się po Twoich włościach i nacieszyłam oczy tymi pięknościami jakie robisz ..torcik z pampersów mnie powalił ...pozwolisz , że zostanę na dłużej????

    OdpowiedzUsuń