czwartek, 27 grudnia 2012

Biżuteria

Produkcją biżuterii zajęłam się w grudniu 2007 roku i trwało to do 2010 roku czyli do końca studiów. Robiłam ją głownie dla koleżanek na ich specjalne zamówienie oraz na własne potrzeby. Nie miałam miałam jeszcze wtedy nawyku robienia zdjęć zrobionej biżuterii, a szkoda bo było jej dużo i niektóre bardzo ciekawe...
Zbierałam zamówienia od koleżanek przez tydzień, a jak przyjeżdżałam na weekend do domu to cały wieczór a nawet i noc spędzałam na robieniu biżuterii...
Miło powspominać po takim czasie...
A oto co pozostało w mojej szkatułce:


Głownie to srebro i kryształy Swarovskiego, ale na początku to były szklane koraliki i elementy posrebrzane. Moja biżuteria zdobiła niejedna dziewczynę na studniówce czy weselu jak również na własnym ślubie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz