piątek, 15 marca 2013

Zima zła...

Za oknem zima, a już zdążyłam poczuć wiosnę, było kilka takich słonecznych i ciepłych dni. Od wczoraj spadło chyba z 20cm śniegu i pada dalej. Drogowcy jak zwykle zaskoczeni, drogi białe... Aż się nie chce z domu wychodzić, ale co zrobić trzeba do pracy jechać. Z pewnością będzie jak wczoraj, gdy moja droga powrotna z pracy trwała prawie godzinę, a zwykle zajmuje mi 30min. Według prognozy pogody będzie padało do 16-stej.

A póki co mam przyjemna pracę, tort z pampersów dla Kubusia który przyszedł na świat 12 marca. Gratulacje dla rodziców,  Judyty i Łukasza (brata mojego męża)!
Wczoraj zakupiłam wszystkie potrzebne rzeczy, a pieluszek to kupiłam mega pakę i wystarczy na dwa duże torty.
Miłego dnia wszystkim, a Ja zabieram się do pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz